CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

My Superb Follower ;D

Tuesday, February 1, 2011

new Lifey (:

heshh hidup ni kadang kadang bosan kan and kadang kadang best , betul takk kawan kawan ? and kita sebagai manusia perlulah berubah dari semasa ke semasa . bagi aku , aku nak mulakan kehidupan baru di dunia yang penuh pancaroba ni . haihh , hope lepas ni aku akan sentiasa happy like korang sume and takda kecewa before this . hee , tak lupa juga kepada mmber mmber aku tuu berubah lerr sebelum terlambat hee (: . hmm , lastly harap aku akan dapat apa yang aku hajati selama ni . hee capital S :D

3 comments:

s h a z y y ♥ said...

capital S ? sape ? hmmm :)

Nia Amira said...

, la . . padan la da lupe mmbe .
rupenye da ad gf eyh . ya its oke la
hope hepy eyh :)

sam xavier said...

banyak lagi yang harus kau belajar . sabar je kawan . :)

Post a Comment